Kvantumas apskaitos įmonės logoKvantumas

Vienkartinių paslaugų/nuomos sutarčių skaičiuoklė

Numatoma išmokėti suma į banko sąskaitą (pervedama tiekėjui)
Suma, kuri įrašoma sutartyje (išmokama suma + GPM) kaip bendra paslaugų kaina
GPM suma, sumokama VMI *

Skaičiuojamas standartinis 15 proc. GPM Padidintas 20 proc. GPM tarifas (vietoje 15 proc.) pradedamas taikyti viršijus 120 šalies VDU sumą. Tačiau didesnio GPM įmonė išskaičiuoti neprivalo.

Vienkartinų paslaugų sutartis - pagal paslaugų sutartį gyventojui išmokėtos išmokos, kai gyventojas nėra įregistravęs individualiosios veiklos, yra A klasės pajamos, nuo kurių prievolė apskaičiuoti ir išskaičiuoti 15 proc. GPM tenka tokias išmokas išmokančiai įmonei. „Sodros“ įmokos nuo tokių pajamų neskaičiuojamos. Jeigu vienkartinės paslaugų sutartys yra sudaromos su įmonės darbuotojais, kurie turi darbo sutartį, tokios pagal paslaugų sutartį išmokėtos išmokos būtų kvalifikuojamos kaip su darbo santykiais susijusios išmokos ir būtų apmokestinamos GPM ir „Sodros“ įmokomis, t. y. kaip su darbo santykiais susijusios išmokos.

Nuomos sutartys - fizinis asmuo, nuomojantis patalpas, nelaikomas vykdančiu ekonominę veiklą. Tokiam asmeniui nėra prievolės turėti individualią veiklą. Kai nekilnojamasis turtas išnuomojamas įmonei, nuo asmeniui išmokamų nuomos išmokų reikia išskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą 15 proc. GPM. Šias įmokas apskaičiuoja ir sumoka išmokas išmokanti įmonė. Atkreipiame dėmesį, kad pagal Nekilnojamojo Turto Mokesčio Įstatymą įmonė turi skaičiuoti ir mokėti Nekilnojmojo turto mokestį, kai patalpų nuomos sutarties terminas yra ilgesnis nei 1 mėnuo.